Bad och IKEA



När ni ser bilden så kan ni nog lista ut vart vi varit, eller iaf päronen ;)
Jag och mormor har vart i Archena och badat,
där är det så att man måste ha badmössa så därför är jag så snygg på bilden ;)

  
bilderna är tagna med min lilla, dåliga kamera, därav bilderna!

Sen var vi ju bara tvungna att käka svenska köttbullar m. pommesfrittes (det har dom tyvärr här ist för potatis) på IKEA, mormor skulle ändå köpa en lampa och lite småsaker. Så då nere i IKEA Food (tror jag den heter) med svenska mat saker, köpte vi svensktgodis, mumms! :D

Jag har blivit förkyld nu, hostar som bara den och har slem och ont i halsen :/ inte kul.
Hoppas ni mår bättre! Imorn tänkte jag köra en EFIT, det var ett tag sedan, bara jag inte glömmer av det som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: