Förra veckan

Nu kör vi en genomgång av veckan som vart :D
Om mån, tis och onsdag hittar du längre ner!

Torsdag; På morgonen väcks Linn av ett "J*vla hund j*vel"
Det var alltså jag som sa det rätt högt, jag hade precis ätit frukost och skulle gå upp och göra iordning mig innan skolan. Så märker jag att min mobil inte ligger i min ficka, då hade den glidit ur min ficka i soffan, så jag gick tillbaka och såg att Selma (en av hundarna) gick ur soffan.
Ohnej tänkte jag, nu har hon legat på mobilen, så gick jag fram till soffan och såg att den såg lite konstig ut, då hade hon väl drägglat på den tänkte jag. Men när jag kommer fram till mobilen och tar upp den, ser jag att hon har bitit sönder den :O
Den hade stängts av och vi hade inte fått någon pinkod till mobilen, skit.

Efter skolan kom dom och hämtade mig, då åkte vi till DosMares och åt sen åkte vi till Archena och badade, det vart skoj. Men farmor blev totaltsjuk, hon var lite förskyld redan innan men när hon kom hem hade hon feber och förskyld.

   
[klickbara bilder] - bilderna är tagna på måndagen tror jag av farmor med hennes mobil, så kvaliten är inte den bästa!

Fredag; Jag kom hem efter skolan och så åt vi, sedan var vi tvungna att åka till DosMares med min mobil och se vad vi skulle göra. Vi fick då mobilens pukkod så vi kunde öppna mobilen och ändra pinkod :)
På DosMares kollade vi även lite i affärer, men köpte inget direkt.

Lördag; Åkte vi till Habaneras (ännu ett köpcenter ;), kollade i affärer, skulle köpa ett par ballerinaskor för det är lite varmt på dagen att gå i gympaskor men jag hittade inte just den sorten jag ville ha. Köpte iaf en cool, turkos plånbok!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Mmm, calamares... Såg ut att vara mysiga dagar:) Skulle gärna vårt med! Puss mamma

2009-02-16 | 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: