Mitt framtida yrke: Stylist?

bild: På mamma i lördags

I lördags så var mami&papi bjudna på nobelfest hos farmor&L .. En fest som dom har varje år, och iår så hade väl päronen åldern inne så dom blev bjudna på den ;)

Då ville iaf mamma att jag skulle fixa hennes hår, och det blev som på bilderna ovan. Blev nästan lite chockad själv över vad jag kunde fixa ;) haha, var lite orolig innan och undrade vad jag skulle göra, men så fort mamma gav mig hårnålarna så bara flöt det på ;)

Om en timme blir det iväg o träna med Mandy :)


Kommentarer
Skrivet av: Sofiesfoto - FOTOBLOGG ♥

svar: vad kul att du gillade den :D Tack så mycket :D

2009-12-08 | 13:43:15
URL: http://sofiesfoto.webblogg.se/
Skrivet av: Johi

Imponerande! Kanske ska anlita dig i framtiden? ;-)

2009-12-16 | 22:56:22
Skrivet av: Nathalie | Najtan [SVAR]

Johi; haha ja ;) Hörde om bröllopet, kul!! :)

2009-12-17 | 16:05:09
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: