Årets lista: 2009

Jag tänkte att jag kör den här listan som jag gjorde förra året ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag pluggade i Spanien i nästan 4 månader :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag har aldrig haft några nyårslöften, kommer liksom aldrig på några bra ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, hade blivit lite chockad då!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, eller en släkting. Min gammelfarfar!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Irland, Danmark.. tror det var dom

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Vilken svår fråga.. inte vad jag kommer på nu!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Ett datum och många händelser :)

8. Vad var din största framgång 2009?
Ingen framgång iår heller, får säga som förra året och satsa på år 2010 ;)

9. Största misstaget?
Har nog inte gjort något stort misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, men inte allvarligt sjuk, ingen skada heller.

11. Bästa köpet?
Ojojoj.. jag har köpt en hel del detta året, inget speciellt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familj och vänner gör mig alltid glad!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sommarplågan: Rap das Arma - Cidinho & Doca

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är fördetmesta glad :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Det finns så mycket som man vill göra mer..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm.. det finns nog inget

18. Hur tillbringade du julen?
Jag och min familj firade jul med kusin och släkt på pappas sida :)

19: hur många one night stands?
Inga

20. Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy, ParadiseHotel, The Mentalist o många fler.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det gör jag troligen, men jag hatar någon kanske ett litet tag sen orkar man inte ödsla sin tid på att hata..

22. Bästa boken du läste i år?
Första halvåret var jag duktig på att läsa mycket men nu det senaste har jag inte läst alls nästan, men får nog säga IT-girl (serien)

23. Största musikaliska upptäckten?
Hmm.. Tove från Idol var riktigt bra tycker jag, men någon som jag börjat lyssna på..
många nya ;)

24. Något du önskade dig och fick?
Pengar, KanDee - tavla, smink, kläder

26. Något du önskade dig men inte fick? 
Presentkort på IKEA, men fick massa pengar ist så :)

27. Årets bästa film?
Avatar måste jag nog säga!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vid 12 på natten så loggade jag och mormor in på skype så pratade vi med min familj hemma i Sverige, jag öppnade paketet som jag fått utav dom. Sen på dagen så åt jag bakelser och firade med Mimmi och hennes familj :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nae, tror nog inte det..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
normalt? nej det finns inget normalt, jag vet inte.. jag kör på det jag känner för ;)

31. Vad fick dig att må bra?
Svarar samma som förra året, mina vänner, familjen, sommaren, massor!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, va?

33. Vem saknade du?
Familj och vänner när jag vart i Spanien.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Mimmi, men hon kände jag sen innan, men fick lära känna henne mycket mer! Jaqueline, Nicole och alla andra i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: