Lite mer än ett årsedan

Spanien 21december 08

Tänk att det reeedan har gått ett helt år sedan jag väntade och väntade på att få åka till flygplatsen..
Ett årsedan jag satte min fot i Spanien för att plugga och inte för att ha semester..
Helt otroligt vad tiden går fort!

Jag ångrar inte en sekund att jag åkte dit, okej nu ljuger jag..
Första dagen som jag gick till skolan var fördjävlig, då ville jag bara hem till mamma och krama om henne.

Men annars ångrar jag det verkligen inte, tycker det var mycket lättare än vad jag trodde det skulle bli.
Var det rätt eller fel att jag inte åkte tillbaka och gjorde klart de 2 månader som var kvar?

Jag ångrar faktiskt inte att jag aldrig åkte tillbaka. I början trodde jag att jag skulle ångra mig, men efter tiden kände jag att det var det bästa att stanna kvar här i Sverige. Kunna snacka med sina bästa kompisar när man vill och om vad tusan man vill. Inte behöva prata med folk man inte kände på ett helt annat språk.

Nu känns det som om jag kan skriva en hel bibel här, haha ;)  men det tänker jag inte göra (a)
Tycker bara det är så knäppt att det redan gått ett år sedan jag åkte dit!


Kommentarer
Skrivet av: pacman

Jasså det var bara mami kram du ville ha ;)

2009-12-23 | 14:56:39
Skrivet av: Nathalie | Najtan [SVAR]

Papi; hahah japp (a) ne men jag ville allt krama dig med!

2009-12-23 | 15:06:24
URL: http://najtans.blogg.se/
Skrivet av: Maia

Jag tyckte det var mega bra att du kom hem tidigare (a) hihihii

2009-12-23 | 17:06:19
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: