Det funkar inte

Hej på er!
Det är så att jag inte kan lägga ut bilder här i bloggen, vilket är otroligt störande :|
Men jag ska lägga ut en hel del bilder så fort jag kan :)

Idag har vi vart på Carlstens fästning i Marstrand, det var något sorts teaterspel där. Faktiskt lite kul. Åkte mest med för att jag inte hade något bättre för mig, men så tog jag med mig kameran också så jag fick en del bilder :)

I torsdags var jag på begravning, för min gammelfarfar. Jag tycker verkligen inte om begravningar!
Iaf så kusinerna har vart här sen i onsdags och åkte hem igår då :) Så det har inte blivit så mycket blogg pga det!

Jag lovar att lägga ut bilder så fort jag kan :D
puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: