090426

Idag åkte jag ut till Ön och hälsade på N, vi käka glass vid stranden och prata en massa, underbart!
Vi har värsta planerna sen på gymnasiet ;)

Ne annars har det inte hänt mycket, gjort ett hemkunskaps arbete - lägenhetsansökan.
Jag trodde det vart omöjligt, för man hade en månadslön på 12000 innan skatt sen skulle man leta upp en hyresrätt, skriva ett brev och lämna in.
Men det är ju inte direkt någon som har med sin adress nu för tiden i uthyrningsanökan, det är ju oftast bara ett telefonnr.
+ att det är jättesvårt att hitta lägenheter, så först blev det en i Billingsfors men det är ju en bra bit dit men sen hittade jag en  rätt nära som blir bra :)

Vad händer nästa vecka då.. hm ingen aning, men fredag är det ju ledigt och det är ju trevligt.
Nu ska jag kolla klart på GossipGirl!
Cyah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: