090525

Hejpåer!
Eftersom jag inte kan använda min laptop (laddkabeln är i spanien) så har jag tatt en liten bloggpaus, och jag är inte helt tillbaka, skriver och lägger in bilder när jag får lust :) 

I maj åker jag, min kompis och familjen ner till Spanien i en vecka, då hämtar vi hela min garderob som är kvar där nere och lite skit ;) Det ska bli superhärligt!


bild; Jag provade att fota Linns öga, det skulle vara mycket färg. Men det behövs ju en del övning!

Oh jag vill köpa en macrolins till mitt objektiv, har inte direkt råd med ett till objektiv så det får bli ngt billigt. Men det får nog bli nästa månad, har en del annat att köpa .___.

Idag köpte jag en ny mobil, en tröja och ett par ballerinaskor - är väldigt nöjd :)
+ att vädret är underbart ju!

Ha en trevligt helg! puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: