Sunny day

Ush, man ska aldrig hoppas förmycket då blir man bara besviken.
Idag kom äntligen de som skulle sätta upp tvgrejs så vi kunde se på bl.a. tv3 tv4 o kanal5 = jag var superglad!
Så skrev jag på facebook att dom snaart var klara, och 3 sekunder efter att jag skickat det så sa dom till morfar att det inte fanns någon signal vid vårat hus :(

Så det blev inga bra kanaler, men han fixade lite så vi kan kolla på Svt Europa nu äntligen, det är ju nått iaf.
Just nu sitter jag i solen här och lyssnar på musik och redigerar lite pics :)

Imorn om det är lika fint väder som idag blir det stranden en stund o pressa lite innan sverige resan på torsdag ;) Och även så åker vi nog en sväng till Habaneras för lite shopping!

Kommer nog någon bild senare :)
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: