Färdigpackad o klar

Nuuu tror jag att allt är nerpackat! :D
För tidigt imorgon vid 6 draaar vi till Sverige i en vecka. Kameran, kläder, presenter osv är nerpackat, även kläder som ska stanna i Sv.
Här ska ni få ett collage utav mig som ni kan få kolla på medans jag är i Svergie, ska försöka vara datafri i en vecka ;)



Så här underbart har vi haft det idag! Först gick vi en sväng på marknaden och jag köpte ett par snygga jeans, sen tog vi med oss bikini o handduk och lad oss på stranden. Stranden vart nästan full, och det är inte vanligt att spanjorer ligger på stranden vid den här tiden på året ;)

OCH JAG BADADE FÖR FÖRSTA GÅNGEN IÅR *stolt*  och det var jättehärligt!
Men jag vet att kompisar i Sv. redan har gjort det så jag är väl lite seg ;)

Ush jag brände mig på axlarna idag :( jag fick märken av både linnet och bikinibanden som jag hade på mig i typ 20 min när vi satt och åt bara, så fort bränner det här nu.

See yah om en vecka! Puss o kram


Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Sv: Jaha! Vad duktig du är! ^^

2009-04-08 | 18:12:39
URL: http://detelja.blogg.se/
Skrivet av: Carro

Hoppas du har en bra kväll!



Prenumerera gärna på min blogg,

och säg bara till så prenumererar jag på din med. =)

2009-04-08 | 18:43:41
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: