Nu är det glasögon som gäller

Igår vart jag först ner till torget undertiden som mamma tränade. Sen åkte vi in till stan där jag skulle till en optiker, och det gick väl bra, jag har nu fått glasögon, eller ja, dom kommer efter höstlovet (vecka 45 tror jag). När jag skulle se så att glaset/förstorningen var lagom för mig, fick jag ta på mig några jättefula, roliga glasögon som var svintunga! hahha



Vid halv sex ngn gång åkte vi till familjen Gourme' och det var väldigt trevligt, jag kollade på Sex and the city - filmen, och jisses så bra den va! Jättebra verkligen! Vill se den igen redan nu :D hehe.

Idag ska jag bara slöa i soffan, mina ögon vill ramla ner och sova. Så idag blir det myspys!
Kram <3


Kommentarer
Skrivet av: MATILDA

svar: tack :D va bra, då fick vi känslan vi ville ha då ! :)

2008-10-26 | 18:11:55
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: