Braig torsdag

Idag har det vart en rätt nice dag! Först hade vi bild och det älskar jag, sedan var det engelska, inte lika kul. Men vid halv 1 vart det ner till Gymnasiet, där 'drama-linjen' visade upp en teater, Oliwer Twist. Skitduktiga var de verkligen, dom både sjunger, gör musiken själva! Efter teatern slutade vi.

Efter teatern gick jag hem, det var segt för först frös jag som satan och sedan när jag var uppe vid skolan och hade halva vägen kvar, var jag hur varm som helst.

Halv 6 var det träning nere på gymmet, RPM (spinning) helt okej, jag var verkligen i toppform, det kändes att jag inte hade tränat på över 2 veckor tror jag. Var förskyld i en vecka och vile inte börja träna för tidigt. Men nu är jag igång igen :)

Imorn ska jag va med M, [hon ska faktiskt flytta hit, eller ja i närheten av vad jag bor, det ska bli jättekul att ha en bästis nära.] sedan ska jag, kanske brorsan åka med morfar och kolla på morbroderns nya hus och så.

Nu måste jag plugga, kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: