Jag vill ha snö..



Igår snöade det och idag vart det nästan helt borta. Jag som vill ha snö nu innan jag åker :D

Idag har inte alls hänt mycket, i skolan har jag och linn stått i cafeterian hela dagen så det har ändå hänt en del, sätt mkt har vi gjort och snackat med folk man aldrig har pratat med tidigare. Så det var helt okej.

Och imorn ska vi vara i matsalen och hjälpa till, det har bestämts på matrådet (har jag förmig) att alla klasser/elever ska hjälpa till med att torka bord, diska och så i matsalen. Så det är min och Linn's tur imorn, Yees (not) haha.

Om ni inte har kollat nedräkningen så är det 25 DAGAR KVAR tills spanienresan:D Nu längtar jag otroligt mycket!

Ha det fiint, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: