Fotografera i skolan :D

Igår blev det ingen bloggning, hade så fullt upp med läxor. Har inte haft några direkt läxor denna veckan så jag har blivit så slö och glömt av att jag hade några tills idag ._. inte bra!

Men igår hände inte alls mkt, skola - träning - hem och slöa i soffan. Var helt säker på att jag hade bokat mig på mammas rpm - pass, fast jag hade inte tid eller ork, men nej när jag kom ner till gymmet då hade jag inte bokat mig. Så jag hade åkt dit i onödan, haha.

Idag har det vart en seg dag i skolan. Berättade om en krönika som man skulle ta med sig på svenskan - spanska - matte - SO, vi gick igenom instuderings frågor som vi skulle gjort klart tills idag - Idrott.

Men nästa vecka har jag längtat efter länge, hoppas det blir riktigt skoj! Vi ska nämligen ha tema - vecka/praktisk estetisk vecka, då vi har valt ett ämne eller någonting som man ska göra. Självklart valde jag Foto/Film som fanns med den här gången :D

Lite foton kanske kommer ikväll, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: