Äntligen fredag

Idag vart det skola och jag och en polare skulle ha idrottslektionen.
Först uppvärmning: Friskis och Svettis - Det gick helt okej ändå, var lite besviken bara för att vi tappade bort oss, eller ah, vi läste fel på pappret, så vi stog där bara innan vi fattade vad vi skulle göra ;)

Efter skolan följde linn med mig hem, vi spela lite gitarr, snacka och så hjälpte jag henne med hennes blogg, hon är helt ny här ute i 'bloggvärlden', så titta gärna in hos henne :)


Klicka på bilden så kommer du till hennes blogg.

Nu har hon precis gått, så jag sitter här i min säng och myser, bloggar, kollar andra bloggar.

Äntligen Fredag, idag blir det mys med familje, ska käka thaimat (mumms), kolla på tv och så. På Söndag blir det bio med linn, Mamma Mia, inne i stan. Myspys.

Ha en bra kväll. Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: