Tjohohoho!

Jag är glad, det är inte alls långt kvar nu, 5 dagar kvar!
Imorn: Seg dag halv skoldag sedan städning av klassrummet.
Torsdag: Pyssel till kvällen - julavslutning + betyg :D
Fredag: Härlig dag, de flesta går i skolan utom vii ;d haha. På kvällen blir det "hejdå- kalas" för mig hos några kompisar, jättemysigt, fast N kommer ju ner till mig i maj :)
Lördag: Packa troligen. På kvällen blir det ännu ett "hejdå-kalas/middag" för mig här hemma, då kommer släkten på pappas sida, kusiner m.m. Trevligt!
Söndag: Packa det sista och sedan .. åker vi iväg!!

Det är rätt soft nu faktiskt, fast ändå inte. Ska köpa några presenter och fundera på vad som ska med!
Igår var jag rätt slut i både huvet o kroppen, för det första är jag fortfarande förskyld och sen hade jag 3 prov! Hur kan man ha det sista veckan innan jullov och dessutom på en måndag!?
Men det gick bra ändå!

Jag vet, jag har vart jättedålig med bilder det sista, förutom från filmkvällen, men det ska verkligen bli ändring på det när jag kommer ner till Spanien!


Kommentarer
Skrivet av: Johi

Hoppas det blir trevliga kalas idag och imorgon. Toppenbra att vi kan följa dig genom bloggen även när du är långt bort. Ha en underbar resa, en underbar jul och en underbar tid i Spanien!



Kram Johanna o de små

2008-12-19 | 14:48:17
URL: http://teacherjohi.blogspot.com
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

Japp det blir trevligt!

Ah det är lite kul, även att se vad ni gör här hemma i sverige :)

Tack så jättemkt, ska tänka på er ;)

Kram och ge de små även en kram ifrån mig!

2008-12-20 | 13:34:55
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: