Julen är nu över

Och snart är det ett nytt år :D

Julaftonen vart mysig med god mat, film, julklappar m.m
Vi valde ju att inte ha några julklappar eftersom att vi åkte hit, till Spanien, men det blev några ändå. Jag fick en mysig tröja + mjukisbyxor, t-shirt, filmen Mamma Mia och presentkort på Stradivarius.
Mamma Mia - filmen, ja vad kan man mer säga än att jag älskar den! Såg den på bio och ville se den om och om igen.
Och Stradivarius är en affär som jag och mamma älskar, så sen i vår när jag behöver kläder (jag tog typ inte med mig några kläder så jag behövde det presentkortet :) så kan jag använda det och shoppa lite :D

Idag åkte vi upp till D.M köpte kontantkort till min mobil, så nu har jag spanskt nummer, köpte lite byxor till brodern som nästan inte äger några ;) och tog en fika.

Imorn åker vi till Barcelona, där ska jag shoppa loss ;) haha. Och fota MASSOR! Tar kanske med mig laptopen dit, men får se, skulle vart gött med lite datafritt.



Oups, mkt text, hoppas ni orkade läsa :)
Jag tycker själv inte om när det är så mkt text att läsa i bloggar, läser bara om det verkar intressant ;)
Mycket text och inga bilder, men ska snart lägga in lite pics, har precis vart ute och fotat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: