Årets lista: 2008

Ja jag kör en sån här från Haaiidi ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
flytta till Spanien, eller ah jag är ju här nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade nog inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha, nej. Hade blivit chockad då ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Spanien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Hm.. det finns det säkert men inget jag kommer på nu!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum, mer händelser.

8. Vad var din största framgång 2008?
Ingen framgång iår, får väl satsa på år 2009 med någon framgång ;)

9. Största misstaget?
Har nog inte gjort något stort misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, men inte allvarligt sjuk.

11. Bästa köpet?
Min Nikon D80!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja många saker.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
många låtar!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är fördetmesta glad :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
hm, ingen aning

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor och morfar här i Spanien med familjen :)

19: hur många one night stands?
Inga

20. Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja.

22. Bästa boken du läste i år?
Jag har läst många iår, men det blir nog "Om jag inte hade sett honom" av Kevin Brooks.

23. Största musikaliska upptäckten?
Amy McDonald

24. Något du önskade dig och fick?
Pengar

26. Något du önskade dig men inte fick? 
En klocka, men på julafton hade vi inga direkt julklappar, så jag visste att jag inte skulle få någon :)

27. Årets bästa film?
hm, många men måste nog säga Mamma Mia! The movie

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fick fina presenter av familjen och sedan vart det skola.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte det, det mesta var bra :)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
normalt? nej det finns inget normalt, jag vet inte ;d

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familjen, sommaren, massor!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, va?

33. Vem saknade du?
Många, speciellt nu!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade jag någon ny iår? hmm, tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: