I'm back

Som ni ser har jag nu gjort en ny header :)
Senast jag skrev var i tisdag så mycket har hänt. I skolan har hänt:
onsdag: redigering av bilder + bildspel
torsdag: lite små pill sedan redovisning
fredag: aktivitetsdag + film - godis och dricka.

Vårat bildspel blev faktiskt riktigt bra, men ska lägga in det i ett lösenordsskyddat inlägg. Om du känner mig på något sett kan du få lösenordet genom att du mailar mig eller kommenterar i detta inlägg och har med din e-post adress. Men troligen inte annars för att det finns bilder på personer.

Filmen vi kollade på i fredags var Wanted och den filmen har jag velat se, men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Det var överdrivet mkt action, alltså overkligt och det gillar inte jag, men tycker man om sådana filmer så var den nog rätt bra.

Ikväll blir det mat och film med brorsan och pappa, mamma är på matlagningskväll med sina kompisar. Vi ska kolla på någon av Sällskapsresorna, brorsan fick en box med dom - i love it!

Lite bilder kommer snart + bildspelet :)
Ha en fin kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: