Filmkväll









Igår hade jag filmkväll här hemma med linn och M, mysigt, vi kollade på två filmer, sjöng singstar och spelade massa guitar hero ;)

Först beställde vi pizza och käka, yummi. Sen sjöng vi singstar, om man nu kan kalla det de, vi skrek nog mest, haha jag som är förskyld hade det inte lätt. Jag kunde inte ta höga eller låga toner, låg bara på ngt mittemellan, haha så då fick jag skrika så jag satte tonerna.
Sen kollade vi först på A Walk To Remember, den är så j*kla bra, det är nog den bästa jag har sett. Sen kollade vi på Säg att du älskar mig, den var ju hemsk och sorglig men alla har sagt att den är jättebra så jag ville verkligen se den. Men jag tyckte inte alls den var bra :/

När klockan var 12 eller 1, då började vi spela guitar hero, haha mitt inatten. Det vart kul, vi spelade fram till 3, då gick vi och la oss, då var jag iaf jättetrött.

Idag har jag bara pluggat, först pluggat in SO'n, sen gjort klart matten och sedan pluggat på musikkunskapen. Har 3 prov imorn .___.

Nu ska jag snart ta och käka, är huuungrig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: