Äntligen framme..

i Spanien!
Natten till idag landade vi.
Igår vid 18tiden åkte vi till flygplatsen, planet skulle lyfta kl 9 men blev försenat i nära en timme.
Resan gick som den brukar, ont som f*n i öronen. Då vill jag bara dö, helt seriöst, jag hatar det!
Vi landade vid 1 på natten, hämtade resväskorna och var hemma (ja, nu är det typ mitt hem ;) vid två - halv tre, då hade mormor och morfar gjort klart lite kvällsmat så vi gick o la oss halv 4 ;) Så idag har jag vart rätt trött, för vi gick upp halv 9 och åkte iväg och fixade saker för mig inför skolan och så.

Åkte även till IKEA, köpte en byrå till mina kläder, mysiga lampor, ramar till foton, "foto hylla" och ett lågt skåp.
Blev jättemysigt! Deras rum gick från ett opersonligt gästrum till mitt mysiga sovrum ;D


bild; när vi åkte till Murcia tog jag denna,
men den är ju tagen innifrån bilen så den blev som den blev med massa fläckar.

Imorn ska vi nog inte göra så mkt, handla lite julklappar, slöa, sitta i solen och ha det härligt. Det var så härligt, igår var vi hemma i det kalla, tråkiga Sverige och idag är vi i ett vårvarmt, soligt Spanien.

Nu somnar jag snart, ska gå och lägga mig, Godnatt! :)


Kommentarer
Skrivet av: Johi

Inte alls avis ;-) Ha en underbar jul i värmen och hälsa familjen. kram

2008-12-23 | 13:00:48
URL: http://teacherjohi.blogspot.com
Skrivet av: NAJTAN [SVAR]

hehe ;)

Tack, desamma!

Kram

2008-12-23 | 19:39:10
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: